Waarom zou ik nieuwsbrieven versturen? Omdat je wil dat je klanten nieuwsgierig blijven en je niet vergeten, toch? Het versturen van nieuwsbrieven zorgt ervoor dat je eerdere klanten of potentiële klanten op de hoogte blijven van jouw laatste ‘nieuws’ en dat je bedrijf meer ‘in the picture’ staat. Zo zorg je ervoor dat mensen jou niet vergeten.
Het schrijven van een nieuwsbrief is voor de een moeilijker dan voor de ander en kan soms veel tijd kosten. Ik bespaar je die tijd en schrijf graag je nieuwsbrieven!
Heb je een nieuw product, lanceer je binnenkort een groot project of wil je een gouden tip delen? Dan is het versturen van een nieuwsbrief de perfecte manier om dit nieuws te delen. Natuurlijk kun je dit ook op je social media delen, maar een nieuwsbrief komt binnen in de inbox en blijft daar staan. Een post op social media is zo weer weg gescrold. Dus, waar wacht je nog op?
Ik denk met je mee over de inhoud van je nieuwsbrief en zorg voor teksten die de aandacht trekken en vasthouden. Ik leer je doelgroep kennen en speel in op de actualiteit. Tijdens onze maandelijkse meeting sparren wij over de inhoud van de nieuwsbrief/nieuwsbrieven en dan ga ik voor jou aan de slag.
Heb je zelf al een nieuwsbrief geschreven, maar zoek je iemand die de nieuwsbrief teksten nog even checkt en er een pakkend verhaal van maakt? Geen probleem, ook daar kun je mij voor inschakelen.